29 ian. 2011

Scurta prezentare a blogului si a subsemnatului :P



Subsemnatul Dan Popescu... student eminent ( oh da! ) al Facultatii de Geografie [ Stiinta Mediului ] din Universitatea Bucuresti ( va dati seama ?! ).. am intrat in lumea blogerilor pentru a imparti impreuna cu voi o firmitura din acest domeniu ( care din pacate si-a pierdut adevaratul sens de mult timp )..


.. la 14 ani am inceput primul meu hobby: Pianul. Printre cele mai frumoase experiente.. orele de curs erau obositoare, dificile, de cele mai multe ori enervante, dar rezultatele au fost intotdeauna pe masura... am cantat muzica moderna, clasica; am cantat in 2 trupe, am cantat cu public; am cantat mult din ce mi-am dorit. Momentan este un hobby "stins" dar.. doar pentru ceva vreme :)

.. alt hobby in care am investit mult a fost psihologia.. un subdomeniu al psihologiei: Dezvoltare personala.. un subdomeniu f greu in care am avut putine "ajutoare" ( asa-zisi mentori daca vreti ). Au contribuit pe langa ei, seminarii audio/video, articole, carti, toate au fost puse cap la cap si experimentate.. din fiecare material extragand numai ce era esential pentru ceea ce sunt si indeajuns cat sa inteleg alte persoane.

.. in sfarsit ajugem si la fotografie.. un hobby inceput acum 2 ani de zile, un domeniu la fel de frumos ca si cele prezentate inainte.. din nou: multa munca, multe esecuri ( poze miscate, supra/sub-expuse, tot tacamul ).. si desigur totul abia a inceput. Am participat la cateva seminarii de fotografie sustinute de F64 si de curand am terminat cursul de fotografie de la Universitatea Dalles.
Ca toti de altfel am avut de mic cate un aparat foto compact cu film ( al meu sau mai bine zis al familiei a fost un Praktica :) ).
Totul a inceput la trecerea pe digital. In 2007 primul aparat a fost Canon A620.. un compact cu ecran detasabil ce il recomand si acum, dupa, in 2009 am facut trecerea pe un bridge Fujifilm S1000, f bun de altfel iar trecerea in sfarsit pe DSLR am facut in martie 2010. Dupa o lunga dezbatere financiara intre Nikon D5000 sau Nikon D90 am ales: Nikon D3000 :))); ceea ce m-a scutit de ratele nesimtite de la banca.
Acum lucrez lejer cu acest Nikon + un obiectiv Nikon 55-200 VR.

Pe langa aceste pasiuni se alatura si drumetiile ( munte, mare, diferite tari - unde fotografia este nelipsita ), cititul, uneori chiar si gatitul :)) sa trecem peste..


Blogul se constituie practic intr-un portofoliu. El va contine fotografii structurate pe sectiuni, pe diferite teme, fiecare poza postata ca avea afisate si parametrii la care a fost facuta poza.

Comentariile, criticile, frustrarile sau feedbackurile sunt bine venite . :)
Enjoy.

4 comentarii:

  1. felicitari dane ...! este multumirea mea maxima faptul k ai dorit si reusit sa spui in citeva cuvinte ..cine esti ,ce faci ,ce vrei sa faci..! dar mai ales k ai un blog..!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ca ai simtul umorului, apreciez asta foarte mult, face lectura mai usoara si vizitele sa se repete. Felicitari si mult curaj in TOT ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Roxana, am sa incerc sa nu va dezamagesc :)

    RăspundețiȘtergere